BOŽIČEK - UVODNA KLJUČNA BESEDA VESELODECEMBERSKEGA IZZIVA

Drage prijateljice!

VESELODECEMBERSKI IZZIV – TRETJE LETO

Še vedno sem pod vtisi srečanja z ustvarjalkami. Šopek ki sem ga prejela, čudoviti odzivi in komentarji, prebiranje ustvarjalne knjige, kofetkenje s prijateljico, čudovita zahvalnica ki je prišla ob več kot pravem času in mi je ogrela srce, vse to in seveda še kaj, mi je bilo v veliko inspiracijo pri letošnjem izzivu. Ti božljajčki, kot jih rada poimenujem preprosto bogatijo in hvala vam zanje.
Se mi zdi da je letošnji korak veseli december  prav prijeten, pa še neki praznični občutek je v zraku.............
Vse je isto kot lani in predlani, le da sem zadevo poenostavila in bo v vsaki objavi samo ena ključna beseda in to v naslovu objave,  našle pa jo boste tudi v sami objavi, napisano z veliko in poudarjeno z rdečo, tako da bo bolj jasno.

 Zdaj imate v naslovu objave BOŽIČEK, in če je tudi  vašo voščilnico ali izdelek popestril tale  rdečekapi mož,  ki ga vsi tako zelo pričakujemo v veselem decembru, vas čaka samo še klik na  za to pripravljen link spodaj.
Tudi če vas moja naslednja objava z drugo ključno besedo prehiti, lahko še vedno ustvarjate za nazaj in linkate po Božičkovo.
 Pri izzivu čisto nič ne kompliciram. Namen le tega je veselje  v ustvarjalnem druženju, ker jaz že vriskam juhuhuuuuuuu, veseli december je tu! 
Veselodecemberski izziv je z današnjo objavo odprt in se zaključi na predbožični večer, 24.12. ob 23.59 uri, ko nas bo obiskal mož s katerim začenjam prvo objavo veselodecemberskega izziva. Vesela bom, če bomo metuljčkale skupaj. Toplo vabljene še enkrat. 
V link spodaj lepite svoje izdelke, za vsako ključno besedo pa velja pravilo treh izdelkov.  V vsaki naslednji objavi z novo ključno besedo v naslovu, pa bom naredila povezavo na to objavo, kjer boste lepile vse vaše mojstrovine, tako da bodo lepo skupaj od začetka do konca izziva.
 
Obljubim da bom lepo očistila dimnik, sploh če boste pridne, Božiček mi je itak dal oblekco in
me je pooblastil, da vas za sodelovanje obdarim. Presenečenja še pripravljam…….


Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Oooo Darja, hvala za tale tvoj izziv..tole pa je vsako leto kot velika češnja na vrhu največje sadne kupe...ker smo bile vse leto pridne, dobimo še to. Z veseljem bom spet sodelovala. Ampak tvoj letošnji božiček je pa ogromen...štampiljka???? Še slikca in link....potem pa na delo.
Oseba Vladuška sporoča …
Kakšne krasne voščilnice z božički in veseli me, da si se znova odločila za izziv. Če bom le lahko, se z veseljem pridružim.
Oseba moi sporoča …
O, kako lepo si spet odprla svoj izziv ;) Božiček je krasen in res ne potrebuje veliko dodatkov ;)
Seveda se pridružim ;)
Oseba leycika sporoča …
Super se že veselim izziva :) Božiček pa je čudovit :)
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Super voščilnice in toliko božičkov na kupu:))) - ampak po nasvet pridem direktno:))). LP Andreja
Oseba Janja sporoča …
Krasne voščilnice. Pohvale tudi za tvoje izzive v decembru. Lp
Oseba Tina Z. sporoča …
krasno si otvorila tale izziv - vse pohvale in čestitke za ta podvig, te prav občudujem. in tale božiček je preeeekrasen!
Oseba Keti's Projects sporoča …
Ooo, krasen izziv. Morda mi celo uspe sodelovati. Bi bil že skrajni čas, da začnem polnit svojo letošnjo škatlo ;-)
Oseba ArtMBR sporoča …
Simpatičen Božiček nas čudovito nagovarja na prvi decemberski dan. Kar nekaj primerkov imam na zalogi, tako, da se bo eden prav gotovo pridružil na tvojem izzivu in se prerival v prvo vrsto.
Oseba Helena sporoča …
Pohvale za izziv! Tinina mala šola se je končala, sedaj pa lahko nadaljujemo z izzivi pri tebi.
Kakšna čudovita serija Božičkov. Krasna štampiljka.
Potrudila se bom, da se bom pridružila.
Oseba suzana sporoča …
O čudoviti božički, evo se lotim še ta teden izziva. Pri tebi pa se vedno nekaj veselega dogaja.
Oseba Anonimni sporoča …
Kako lepo :-) Tole je pa zame, novinko med ustvarjalkami, nekaj posebnega! Nisem še razmišljala o voščilnici na temo posebnega moža, zdaj pa mi po tvoji objavi tale ideja ne gre iz glave... prilepim - v prihodnjih dneh voščilnico v družbo tvojemu čudovitemu Božičku in zate, za tvoj trud in super idejo :-) In glede na to, da si očistila dimnik, da imaš pripravljeno posebno oblekico se moram še prav posebno potruditi! Čudovit december ti želim, Majda
Oseba Zvonka sporoča …
Darja, kako nas ti razveseljujes in crkljas s svojimi izdelki in izzivi. Res moram narediti kakšno bozickovo, tako rada sodelujem v tvojih izzivih. Ti si izdelala cudovite voščilnice. Hvala in lp.
Oseba Zvonka sporoča …
Avtor je odstranil ta komentar.
Oseba oldpunca sporoča …
Tako, sedaj pa poznam tudi vsa pravila veselodecemberskega izziva. :-) Spet nas tako lepo razvajaš, da je veselje. Hvala ti! Z veseljem bom tudi letos sodelovala na ustvarjalem druženju. :-))
Oseba Andreja sporoča …
Krasno, da se bomo takole tudi letos družili ...
Z malce zamude danes lepim svojega božička :-))
Tvoji pa so fantastični kot vedno.
Oseba Andreja sporoča …
Krasno, da se bomo takole tudi letos družili ...
Z malce zamude danes lepim svojega božička :-))
Tvoji pa so fantastični kot vedno.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Čudovito, da si zvesta sama sebi in si znova vrgla kost v glodanje za naše orstke. Lani sem preskočila, ma letos sem se pa celo uspela pridružiti tej čudoviti igrici. Tvoji izdelki in okrasitev doma so zopet dih jemajoči in dodelani v nulo :)!
Oseba Metuljčica sporoča …
O Jerneja, kako zelo sem te vesela, hvala da sodeluješ!
Oseba Valerija sporoča …
Čudovite voščilnice in ostali decembrski izdelki v tej in ostalih objavah.
Lepo, da si nas spet povezala s svojim izzivom.
Lp