BOŽIČNA ZVEZDA, BOŽIČNO ZELENJE, GUGALNI KONJIČEK - KLJUČNE BESEDE - PRVIČ

ODPIRAM ČETRTI VESELODECEMBERSKI IZZIV
 IN VAM KLIČEM;
JUHUHUUUUUUUUUUU, VESELI DECEMBER JE TU!

ŠKATLICE OD ŠTEVILKE ENA DO ŠEST  

ADVENTNI KOLEDARČEK ZA NIKA

Torej, z dedkom  in stricem  smo pripravili Adventni koledarček, ki je v prvi vrsti seveda namenjen našemu Niku. Hkrati je koledarček tudi povabilo, da se  v decembru večkrat zberemo skupaj.  Oglašam se ravno po slavnostni predaji koledarčka. Toplo mi je pri srcu.  Preko koledarčka se že vrsto let povezujemo v skupno pričakovaje božičnega praznika. Verjamem, da nam bo prebiranje Adventnega koledarja v pomoč,  da bo v naših domovih razumevanje in sodelovanje, da bomo odkrivali bisere veselja in jih podarjali drug drugemu………Izdelali smo 25 škatlic presenečenja. Vsako nedeljo, ko se tudi na adventnem venčku prižge svečka, bo zagorela svečka tudi v škatlici. Te štiri škatlice so še posebej zanimive in bogatejše. Torej naj se začne čas veselja, sem zapisala v uvodu, ki sem ga prebrala danes, po kosilu, ko smo slavnostno predali koledarček Niku.  Tale naš  sonček je kar zažarel, mi pa z njim………. 
Prve škatlice presenečenja so z motivom božične zvezde. Zunanjost sem okrasila z božično zvezdo, ki jo obožujem, všeč mi je tudi embossing srajčka s smrekovimi vejami. Kvadratni okvir s šivi se je lepo prilegal škatlici. Za tokratne škatlice sem izbrala eko, belo, zeleno in rdečo barvo. V notranjosti sem v sredini izrezala izrezljani okrasni krog, ki služi sladkanju, kot se za koledarček spodobi.  Malo sem izrezovala, embosirala, lepila, špricala, skratka uživala sem v svojem stilu.  
Zunanjost sem okrasila s priljubl jenim otroškim motivom jahalnega konjička in seveda številkami.
Torej,  če je na vašem izdelku božična zvezda, božično zelenje ali jahalni konjiček,   ga lahko pripnete na link, ki je v ta namen pripet na koncu objave.  Upam da sem bila dovolj jasna. Na desni strani bloga je tudi pripravljena slika letošnjega izziva. Vesela bom če jo delite na svojem blogu. S klikom nanjo pa vedno pridete tudi v to objavo,  da ne boste iskale v kateri objavi je link.
Nik je priden fantek in prepričana sem, da bo izpolnil vse naloge  tega tedna in se pridno posladkal.
Vas zanimajo naloge?
Koledarček bomo začeli s stavkom Hvaležen sem za….Letos sta mi pri prenovi bloga pomagali Vladka in Martina, res sem jima hvaležna, se mi zdi, da je letošnji izziv nekaj posebnega tudi zato, ker je zdaj Metuljčica takšna oziroma, še boljša kot sem si zamislila. Naj se ob tej priložnosti zahvalim tudi ostalim,  ki ste pustile čudovite komentarje pod uverturo v prejšnji objavi.
A niso  otroci  takšna prisrčna bitja, tako iskreno pokažejo navdušenje...........Oja, tudi jaz sem dobila velik hvala od svoje družine, zato pa tako rada ustvarjam zanje.
Prvo škatlico smo danes odprli skupaj, da še v praksi pokažemo zamisel koledarčka. Najprej smo vsak zase nadaljevali stavek: Hvaležen/a sem za..... Zahvalnice bomo prebrali na Božični dan.  Naloga pa se je glasila takole:
Tudi Nik ima nalogo povezano z
besedo hvala.
On jo mora seveda čim večkrat
izgovoriti,  mi pa mu vzgojno
prigovarjamo, kadar je beseda
hvala na mestu. Izraziti hvaležnost.
Izpovedati jo.
Tako, povsem iz srca.



 Hvala pa tudi vsem vam, ki ste delili novo nastalo spletno  stran in NAGRADNO IGRO, ki  je odprta  do 5. decembra, zato  je še vedno čas, da sodelujete tudi tisti ki  še niste........Žreb bo na Miklavževo.
Pa nazaj k  nalogam;
Naloge so seveda primerne   Nikovi starosti. 
Naslednjih pet dnevov bodo morali narediti decembrsko dekoracijo,  Nik bo risal in pisal, packal z roko, potem pa je naloga staršev, da te risbice pošljejo babici, dedku, stricu, prababici, pradedku….., iz petega na šesti december pride Sveti Nikolaj in ker je Nik zeloooooooooo priden, pa še god ima,  bodo morali nastaviti pehar ali škorenj, prebirali bodo pravljice in se sladkali….
Kot sem obljubila vam pripenjam tudi kratke pravljice, ki sem jih poiskala na netu.  Kadar se v škatlici nisem preveč razpisala in je ostal kakšen prostor za lepo misel ali uganko sem dodala še to.  Uvrstila sem jih na konec objave.
Evo, še božljajček preko pravljice, lepe misli in uganke in se beremo spet drugi petek, ko za vas pripravljam drugi sklop ključnih besed.
P.s.: Link se nahaja pod uganko.  Veselim se vaših izdelkov.

T R I J E   M I K L A V Ž I
Miklavžin, Miklavžon in Miklavžun

Nekoč v davnih časih in sredi gozda, je stala koča, v kateri sta živela stoletna starka in sin Miklavžin. Sin je vse dneve sedel v koči in na platno šival besedo k besedi ter iz njih sestavljal stavke. Nekega dne je tako koča postala premajhna za vse Miklavžinove sešite stavke in mati je zato rekla sinu:
»Miklavžin, poiskati si boš moral novo kočo!«
Mati in sin sta se poslovila in Miklavžin se je odpravil v širni svet. Na svoji poti, ki ga je vodila skozi zasneženi gozd, je srečal moža in ga prijazno ogovoril:
»Dober dan, popotnik! Moje ime je Miklavžin. Kdo si pa ti in kaj počneš sredi zasneženega gozda?«
Neznanec je prijateljsko odgovoril:
»Dober dan! Moje ime je Miklavžon in sem človek, ki rad krivi les.«
Veselo sta se nasmejala sličnosti njunih imen in takoj sklenila prijateljstvo. Miklavžin in Miklavžon sta skupaj odpotovala dalje. Kmalu sta srečala še tretjega možaka, ki je sedel pod drevesom in gladil kamne.
Neznanec je  Miklavžina in Miklavžona prijazno ogovoril:
»Pozdravljena, prijatelja! Jaz sem Miklavžun in sem človek, ki rad gladi kamne. Kdo sta pa vidva?«
Moža sta veselo odzdravila in se predstavila:
»Pozdravljen, Miklavžun! Ime nama je Miklavžin in Miklavžon.«
Vsi trije so se nasmejali sličnosti njihovih imen in takoj so postali prijatelji. Odpravili so se na skupno pot. Sredi gozda so našli čudovito jaso, obdano z drevjem in tam so si zgradili kočo. Miklavžon je les ukrivil, Miklavžun kamne zdrgnil in Miklavžin besede sešil. Ko je bila koča dokončana, pa so si razdelili še drugo delo: Miklavžin je postal lovec, Miklavžon je skrbel za vrt in za hišo, Miklavžun pa je postal kuhar. Trije možje so vsak večer zadovoljno sedeli ob kaminu in si pripovedovali zgodbe.
Miklavžin, Miklavžon in Miklavžun so tako leta in leta udobno živeli ter se skupaj starali. Lasje, ki si jih trije Miklavži niso nikoli postrigli in brade, ki si jih niso nikoli obrili, so postale dolge in bele kot sneg. Tako je pač v življenju: ljudje, ki dolgo skupaj živijo, so si vedno bolj podobni. 
Nekega večera, ko so spet skupaj sedeli ob prasketajočem ognju, so žalostno ugotovili, da je postal dan dnevu enak.
Vsi trije so pomislili:
»To moramo spremeniti!!!«
Naslednjega dne je Miklavžin zopet šival besedo k besedi in stavek k stavku sešil, navrh platna prilepil lepenko in tako drugo za drugo, veliko knjig naredil. Miklavžon je zopet po kupu lesa pobrskal, ga v avtomobile, lokomotive, letala… spremenil in tako veliko lesenih igrač naredil. Miklavžon je tiho gladil kamne, jih drgnil in jih spreminjal v majhne ljudi in živali ter tako veliko lepih čudes naredil. Trije Miklavži niso nič govorili, samo pridno so delali in se zadovoljno drug drugemu nasmihali.
Naslednje jutro po zajtrku so vsi trije sklenili:
»Z vsemi temi čudesi bomo otroke razveselili!!! Jaajaaaa! Takooo booooo!«
Potem so brez besed z izdelanimi čudesi napolnili tri velike vreče, jih zavihteli na hrbet ter se skozi sneg podali v širni svet. Hodili so od koče do koče, iz vasi do mesta… in s svojimi darilci razveseljevali otroke širom sveta. In tako leto za letom, vsa dolga leta in povsod so otroci nestrpno čakali tri darežljive Miklavže. In če še živijo in jim še nihče tega ni preprečil, potem prihajajo še dandanes in na skrivaj puščajo mala čudesa, za male otroke.

LEPA MISEL O HVALEŽNOSTI:

Izpovedati jo takrat, ko jo
 iskreno začutiš.
Brez leporečja in narejenosti.
Razodeti jo v vsej resnici,
čisto odprto, tako kot se zjutraj
 razpre nebo in obsije
z novo zarjo vso zemljo,
 brez pridržkov in senc.

 UGANKA:

Narava in hiše,
ne lažem rekoč,
postale so bele,
lepo kar čez noč.
Ni moka, ne sladkor,
za skrb ni potrebe,
če delaš snežaka,
te prav nič ne zebe.
Deklice mehke,
začele so ples,
brž smučke in sanke,
zdaj šlo bo zares.
Kaj je tisto belo?

            

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Ne boš verjela draga Darja ampak že cel dan gledam in preverjam kdaj bom videla začetek tvoje igrice....Ne bom rekla izziv, ker je to zame igrica v kateri neizmerno uživam...in cedim sline, ko gledam kaj si spet ustvarila. Adventni koledar na tvoj način....noro...noro...noro....škatlice kot v pravljici . Žal to pri meni ne pride v poštev, ker moram nafilat škatlice za 3 vnuke in kar naenkrat še moji odrasli otroci postanejo spet "otroci"...ena velika vrečka 50x50cm bi mogoče zadostovala za 1 dan x 25...(odpade).. Ampak ideja je krasna, škatlice lepo spedenane v tvojem stilu. Navdušena nad tvojo objavo in HVALA ti za popestritev decembrskih dni. Snežinke pa so tiste zale deklice, ki poplesavajo po nebu....ups...ali lahko povem?
Oseba Majda sporoča …
Kako zelo si danes pobožala mojo dušo s svojim zapisom, pravljico, razmišljanjem - in naj se pohvalim, uganko sem rešila ;-)
Jo v ponedeljek takoj "prodam" naprej mojim prvošolcem - veš, tudi mi smo danes v šoli začeli s Pravljičnim adventnim koledarjem. Vsak izmed nas pripravi škatlo presenečenja s pravljico in ... presenečenjem. Medved velikan, v katerem naročju sedi izžrebani avtor škatle, svečka, snežena krogla, pravljica in .... iskre v očeh - kot pri tvojem Niku!
Hvala res, draga Darja za tole popotovanje in razmišljanje o hvaležnosti, povezanosti, družini ... ni naključje, da sem se prva "pofočkala" pri tebi z voščilnico za mojo tako zelo pogrešano najdlje ljubljeno deklico z našim srčnim kosmatincem ...

Hvaležna za toliko stvari ti pošiljam hvaležen objem, ker si!
Majda
Oseba Majda sporoča …
Pa ugotovim ... da sploh nisem pohvalila tvoje mojstrovine, se popravljam: kapo dol!!!! Čudovito srčno darilo!
Oseba Tina Z. sporoča …
kakšna mojstrovina - tako zapis kot škatlice. tako lepo si si tole vse zamislila za vašo družino, kako dol in te škatlice, neverjetna si! komaj sem čakala, da se tvoj izziv prične in krasno si ga pospremila na pot!
Oseba Helena sporoča …
Ljuba Darja, jaz bi samo te enkratne škatlice izdelovala lep čas, kje so še ideje z nalogami ... Zato: moj poklon za to idejo in izvedbo. Vedno pravim: tako kot se bomo pripravili, tako bomo tudi praznovali. Vaše priprave na božič so polne povezanosti, dobrote, vrednot. Vse to, kar je pomembno in šteje.
Prav gotovo se bo našel kakšen izdelek, ki bo ustrezal tvojim ključnim besedam. Le pri konjičku bo težje, ker premorem le enega - dekorativnega.
Oseba ArtMBR sporoča …
No lepa reč. Tako sem se potrudila in napisala lep komentar, danes pa vidim, da ga ni shranilo. Skratka, čestitke za vse kar ponuja tale tvoja objava. Lep zgled daješ vsem okrog sebe, kako je potrebno ohranjati najbolj dragocene človeške vrline. Škatlice so seveda polne pozitivne energije, ki morajo eksplodirati ravno ob pravem času.
Z veseljem bom sedolevala na tvoji razstavi.
Oseba Vladuška sporoča …
Wohooo, naj se igra prične. In te tvoje škatlice so tako čudovite. Hvaležna sem, da sem jih uspela občudovati tudi v živo, saj so izdelane res z ljubeznijo in še bolj čudovite kot na fotografijah. Verjamem, da je bil Nik navdušen in vi skuspj z njim. Jaz pa se vsekakor potrudim, da se priključim. Sem pa zelo vesela, da sem lahko sodelovala pri preobrazbi bloga.
Oseba moi sporoča …
Darja, kar narediš ne narediš 100%, ti narediš 200%! Že same škatlice po sebi so mojstrovina. Kolikokrat je moral Sizzix rezat, si sploh ne upam štet. In potem še vse senčenje skozi šablone. Že za škatlice: kapo dol. Potem pa še vse misli, uganke, pesmice, pravljice in naloge. Res si delala s srcem in to se vidi. Tvoji so res lahko srečni da te imajo in da jim pričaraš tako čarobne praznike.
Vesele pa smo tudi me, saj smo tvoja blogerska družina in hvala, da deliš tudi z nami svoj Veseli december.
Oseba oldpunca sporoča …
Draga Draja, čudovito objavo si spisala. Vsi izdelki so tako zelo lepi in izdelani z veliko ljubezni. Zato se sploh ne čudim, da je tudi vaš Nik takšen sonček, saj raste v ljubečem okolju. :-) Z veseljem se bom pridružila tvojemu veselodecemberskemu izzivu. :-)
Oseba Metuljčica sporoča …
Sem se odločila, da vsaki ki se mi javi na izziv v uvodu odgovorim in se ji še osebno zahvalim za lep komentar, v nadaljevanju pa bom seveda z veseljem spremljala izdelke. Vem kako zelo pester je december, zato bom res vriskala če se priključiš. Hvala ti za vzpodbudo in lep komentar.
Oseba Metuljčica sporoča …
Sem se odločila, da vsaki ki se mi javi na izziv v uvodu odgovorim in se ji še osebno zahvalim za lep komentar. Ti me znaš vedno tako lepo pobožati, sem pa tudi sama vesela, da smo res ena lepa blogarska družina, všeč mi je kako si to lepo zapisala. Hvala ti.
Oseba Metuljčica sporoča …
Sem se odločila, da vsaki ki se mi javi na izziv v uvodu odgovorim in se ji še osebno zahvalim za lep komentar, v nadaljevanju pa bom seveda z veseljem spremljala izdelke. Hvala ti za vzpodbudo in lepe besede.
Oseba Metuljčica sporoča …
Sem se odločila, da vsaki ki se mi javi na izziv v uvodu odgovorim in se ji še osebno zahvalim za lep komentar, v nadaljevanju pa bom seveda z veseljem spremljala izdelke. Vem kako zelo pester je december, zato bom res vriskala če se priključiš. Glede na to da si res vešča v ustvarjanju sem prepričana, da boš našla kakšno rešitev tudi za konjička, sicer pa si naredila krasno voščilnico ki sem jo ravnokar občudovala. Res mi je všeč.
Oseba Marija sporoča …
Draga, Darja. Sploh ne morem razumeti, da sem šele danes prvič odkrila tvoj blog. Še dobro da sem pokukala k Mojci, ki je med drugim izdelala za ta tvoj izziv zelo lep venček. Najprej, vse pohvale in moj poklon za izdelavo takšnega čudovitega adventnega koledarja. Poleg umetniške lepote koledarja, me najbolj presune to da so še ljudje ki ne gledajo na prihajajoče praznike zgolj z materialnega vidika. Vse premalo je tistega kar je v resnici najbolj pomembno in kar predstavlja čar Božiča. Verjamem da je Nika zelo razveselilo darilo in da se z velikim veseljem loteva nalog. Ker sem uspela zgolj to objavo pogledati, sedaj hitim z brskanjem za nazaj. Izzivu pa se bom pridružila, če le uspem, saj sem z mojim sinkom še kar v bolnici. Lep pozdravček, Marija.
Oseba Metuljčica sporoča …
Pozdravljena Marija. Bi lahko rekla hvala enako, sem se ravno sprehodila po tvojem blogu in občudovala tvojo ustvarjalnost. Navsezadnje je pa prav luštno odkriti kakšen nov blog. Najlepša hvala za tvojo pohvalo. Tvojemu sinku želim čimprejšnje okrevanje. Te toplo pozdravljam in če ti uspe seveda dobrodošla k izzivu.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Draga Darja, ti ne da si metuljčica, bi morala biti še sončica:). Da ne pozabim najprej pohvaliti tvojega izdelka- več kot čudovito in tvoj zapis; poboža kot nežna snežinka, ki pade na razgreta lička. Pošiljam ti lep pozdrav in lep praznični december, Andreja
Oseba Andreja sporoča …
Andreja je lepo zapisala: SONČICA :-))
Pripravila si nam neverjetno objavo in dodala še tvoje čudovite škatlice. Krasno si jih izdelala in čudovito okrasila. Navdušena sem!
Oseba Metuljčica sporoča …
Draga Andreja. Iz srca hvala za tole sončico, me je toplo ogrel tvoj vzdevek zame. Všeč mi je, da si prebrala objavo in da se te je dotaknila. Tudi tebi en velik objem in uživaj v veselem decembru.
Oseba Metuljčica sporoča …
Pozdravček tudi tebi Andreja in lepa hvala za tvoje navdušenje. Vesela sem, da ti je objava všeč. Prav sončno te pozdravljam in ti želim en lep veseli december.
Oseba iris-irena sporoča …
Darja, ti si res mojstrica navdiha in izdelave. Čudovite škatle. Ppohvale za vse za nazaj.
Lepo bodi!
Oseba suzana sporoča …
Le kje skrivaš tisto čarobno palčko, da z njo pričaraš pravljico in čudovite škatlice. Pravi navdih si. Moje srce, kar poje ob tvojem pisanju in izdelkih.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Ko sem takole listal po tvojem blogu na začetek tvoje pravljice, sem opazila, da mojega komentarja ni objavilo? Naj ti še enkrat napišem, da tvoj Sij osvetljuje daleč naokoli.
Oseba Metuljčica sporoča …
Lepa hvala draga Majda, prav za vso tvojo srčnost. Objem.
Oseba Metuljčica sporoča …
Hvala ti draga Tina.