VRTNICA


Prijateljice so zame kot rožice, vedno sem srečna, ko jih zagledam in upam, da so to začutile tudi preko te voščilnice, ki mi jo je poslikala Vladka.
V petek in soboto nas je namreč v goste, v svoj čudovit dom povabila Martina in nas razvajala s svojo kulinariko in raznimi presenečenji. Ponovile smo Mačka v žaklju in obnovile fotografiranje, ki ga je Vladka predstavila na srečanju v Ljubljani. Bilo je super, le kako ne, ob zboru samih fejst punc.
Vladka, Helena in Martina so v fotografiranju prave mojstrice, a v veliki želji, da bi bila tudi moja metuljčica v fotografskem razcvetu se bom tudi sama poglobila in izpilila podano znanje, za katerega sem res hvaležna.


Komentarji

Oseba Damjana sporoča …
Super ti je uspelo. Fotografija je odlična. Prav tako voščilnica.
Oseba ArtMBR sporoča …
Se zelo strinjam, da le dobra fotofrafija pokaže vse detajle izdelka, zato se je vredno potruditi. Boš še mene naučila, kajne. Voščilnica pa je tako topla, lepo ozadje, lepa štampiljka in zelo lepo pobarvana.
Oseba Tina Z. sporoča …
voščilnica je krasna, prelepa vrtnica, fotografija pa tudi!
sem vesela za vaše druženje in si predstavljam, kako zelo ste uživale :)
Oseba oldpunca sporoča …
Si kar predstavljam, kako lepo ste se imele pri Martini. :-) Tvoja voščilnica je čudovita, Vladka pa jo je tako lepo fotografirala, kot si to zasluži. :-)
Oseba Renata sporoča …
Taka srecanja so najboljsa, verjamem, da ste se imele super. Voscilnica in fotografija sta zelo lepi.
Oseba Danica sporoča …
Verjamem, da ste uživale na tem srečanju in si izmenjale ustvarjalne veščine. Voščilnica je zelo zelo lepa. Vsa pohvala tudi za dobra fotografijo.
Oseba Helena sporoča …
Ta je Vladkina, prihodnje pa bodo tvoje, a ne? Ker vem, da boš pridno vadila in vadila. Fotografija je res čudovita - tudi zaradi čudovite voščilnice.
Oseba Vladuška sporoča …
Tako kot pravi Helena, prihodnja pa bo tvoja :) V vesliko veselje mi je deliti svoje znanje in lahko sem samo vesela tako pridnih učenk. In še v eni stvari se popolnoma strinjam s Heleno, da je fotografija dobra predvsem zaradi krasne voščilnice. To ozadje se tako fantastično preliva in vrtnica je zelo lepa.
Oseba moi sporoča …
Glede na to, koliko svetlobe smo imele, je fotografija fantastična. Prav taka je tudi tvoja voščilnica.
Vedno sem vesela, ko me obiščete, saj smo zdaj kar nekaj km narazen. Pa to ne prekine naših srečanj, ki so še bolj srčna. Hvala ti za tako čudovito voščilnico in vse ostalo.
Oseba Hali sporoča …
Prekrasna je, čisto nekaj posebnega v svojih barvah...
Oseba *Urška* sporoča …
Prekrasna voščilnica.In tudi lepo si jo poslikala.Verjamem,da ste prav uživale na srečanju.
Oseba Janja sporoča …
Tvoja voščilnica je zelo lepa, če pa jo ujame v objektiv še dober fotograf, je vse videti še lepše. Lp
Oseba Zvonka sporoča …
Čudovita voščilnica s krasnim ozadjem in seveda je tudi fotografirana super kot to zna Vladka.
Oseba leycika sporoča …
čudovita je :)
Oseba Andreja sporoča …
Zelo Zelo lepa voščilnica :-)) Všeč mi je kako si jo sestavila; prav posebna je.
Oseba Tanja E. sporoča …
Mmm, kako lepa voščilnica in verjamem, da ste se imele zares lepo...,bravo za vse, LP:)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Me veseli, da ste se imele fino, sicer sem pa vedela, da bo lušno....Ste pa z Vladko lepo združile moči...krasen izdelek in fotka. čao
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
O, prečudovita voščilnica, zelo nežna in posebna. Barve so čudovite.
Oseba iris-irena sporoča …
Vrtnice so moje najljubše rožice in tale voščilnica je krasna!
lp