ROŽNATI OKTOBER


 ROZA PENTLJA, 

SIMBOL BOJA PROTI RAKU DOJK

 

Ko sem se sprehajala po blogih sem občudovala lepo potezo ustvarjalk v rožnatem oktobru in seveda pozdravljam izziv na Craftalnici, ki sem ga žal zamudila.
 Sem pa danes izdelala voščilnico, ki jo bom poslala iz srca in sicer prijateljici. Vem da ji bo rožnati božljaj vsaj malce polepšal dan, to je namanj kar lahko naredim za tako čudovito žensko.  


 

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Jeeej, koliko srčkov za tvojo prijateljico. Večino si jih lepo zapakirala, da bodo na varnem, dokler jih ne bo potrebovala. Krasna in ljubeča voščilnica.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Čudovit srčni "trezor" si naredila...čao
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovita in srčna tresočka. Zelo lepa in zagotovo bo prijateljica zelo vesela.
Oseba iris-irena sporoča …
čudovita je!
Oseba leycika sporoča …
prelepa je :)
Oseba oldpunca sporoča …
Zelo, zelo lepa in zelo čutna voščilnica je nastala v tvoji ustvarjalnici. Veliko ljubezni in pozitivne energije je čutiti iz vseh teh srčkov. Naj prijateljici pomaga na težki poti!
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Wauuuu
krasna tresočka
lp Tamara
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Prečudovito tresočko si naredila za prijateljico, Darja! Novi ustvarjalni kotiček dobro vpliva nate, kajne :) Hvala ti za vse komentarje pri meni, cenim tvoje obiske! Vse dobro, Maja
Oseba Tina Z. sporoča …
krasna, ki poboža srce.
Oseba Mojca sporoča …
kakšna simpatična tresočka! lp
Oseba Janja sporoča …
Čudovito si sestavila to tresočko. Lp
Oseba moi sporoča …
Res zelo lepa tresočka. Nič hudega, če si zamudila izziv, čestitka je bila narejena in predana v ta namen in to pteje.
Oseba moi sporoča …
pteje = šteje ;)
Oseba suzana sporoča …
Želje in ljubezen so krila za velika dela. Le kako mi ne bi bilo lepo od vseh presenečenj, ki sem jih deležna, od lepot, metuljčice, ki ji ne manjka načinov, da polepša dan človeku. Če smo sami gospodarji svojih želja in pozitivnih misli, zagotovo vsak zmaga.
Oseba Goga sporoča …
Ooo, kako je lepa. Prav nič nisi zamudila, čudovita voščilnica je bila narejena in predana z namenom, to šteje in nič drugega. Sem pa vesela, da smo ti bile v navdih pri ustvarjanju.
Bodi fajn Lili