RIBIČ, RIBIČ ME JE UJEL.............




Ko sem »natuhtala« mere za škatlico-knjigico po svoji želji, sem izrezala kar nekaj osnov. Tako zdaj ob dogodkih, ki se nam kar vrstijo le-te nastajajo in nastajajo........

Leta 1986  sem spoznala moža na morju, jaz zasavka, on štajerc, pa sva se našla  v Rovinju. Drugo leto bo že 30 let od tega in zadnji čas je, da tudi on dobi eno škatlico. Si jo več kot zasluži, saj je čudovit mož in oče. Ravno sem odvijala sliko, ki sem jo naročila na Slikomaniji.com, pa sem bila tudi sama presenečena, saj je je bil moj dragi  doma že pred menoj. Nisem ga še pričakovala, zato še sploh nisem imela zavite slike, niti napolnjene škatlice. Sem jo imela namen napolniti s čokoladnimi bonboni v obliki školjk. Po hitrem razmisleku  sem se znašla in dejala, da sicer izgleda škatlica prazna, a je več kot polna čudovitih in lepih spominov na najina skupna leta.  Po čudovitem dnevu, sva škatlico prav stežka zaprla, saj je bila še bolj polna spominov, ki bodo živeli in ljubili dalje………………..
Spoznala sva se na plesu, pa še moj oče nama je igral, saj je takrat igral s svojim ansamblom v kampu takratnega počitniškega doma Železnic Slovenije. Potem sva bila pridna, gradila, si ustvarila družino in se nekaj let kasneje poročila, kjer sva spet zaplesala najin poročni ples. Sem bila itak vsa romantična,  med zvezdami..........
Na naslovnico sem prilepila številke najinega leta, začetnici imen, jaz pa sem tista ribica..............


Uživajte v lepih sončnih dnevih. Se vam pa oproščam, ker kasnim s komentarji na vaših blogih, ali pa kaj spregledam, a vem da mi boste oprostile, ko vam povem zakaj...........


 


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Kako lepo si tole vse zapisala in koliko ene simbolike si vnesla v tole knjigico. Resnično se čuti, da se imata še vedno zelo rada in da vama 30 let skupnega življenja obema zelo veliko pomeni. Naj vama bo še naprej lepo drug z drugim in da bi še velikokrat skupaj zaplesala. Čudovito si mu tole pripravila. Sta pa le dokaz, da morske ljubezni tudi lahko obstanejo :)))
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Več kot čudovito, spomini shranjeni v krasno škatlo za večno. Tudi midva z možem bova zakorakala drugo leto maja v 30-letnico poroke...želja.....da bi le še trajalo, trajalo......tebi, vama, nama in še vsem ostalim, ki dočakajo ta leta...čao.
Oseba Helena sporoča …
Ribica Darja :), čudovite spomine imata in lepo je, ker jih negujeta. Tudi s tvojo ustvarjalno žilico. Pripravila si krasno škatlico, polno spominov na vajine začetke. Verjetno so še kako živi.
Naj bo vajin ples še v prihodnje uglašen in harmoničen!
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Kakšna lepa ribica! Kaj mu je pa preostalo drugega, kot te ujeti! ;) Vajino zgodbo si tako lepo izrazila s svojim izdelkom, da sem čisto mehka :) Zelo mi je všeč!
Oseba Janja sporoča …
Čudovito si vajina skupna leta ujela v prekrasno škatlico. Lp
Oseba Hali sporoča …
Prekrasno in polno detajlov... naj traja...
Oseba suzana sporoča …
Joj kako lepo. Res je biti ljubljen pomeni več kot biti bogat, to je tisto, kar nas osrečuje in skupaj dela močne. In kar je najlepše, da v ljubezni nikoli nihče ni odrasel. Torej sta vidva vsak polovica školjke, ko sta združena, sta celota. Naj vaju še dolgo greje vroča ljubezen. Tvoj možiček bi verjetno rekel, ljubezen je matematika in zakon kemija. Ti pa boš vedno lepo zavila v romantiko in svojo srečo delila z njim. Čestitke obema. Tvoji izdelki pa so itak čarobni.
Oseba Mojca sporoča …
kakšne lepe škatlice nastajajo pri tebi! tale pa je sploh posebna, čudovito si jo sestavila! lp
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Fenomenalna je
krasni dodatki
lp Tamara
Oseba Ana K. sporoča …
Prekrasna!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Super si vklopila simboliko na vajine začetke in naredila prečudovito darilo. Čestike za prvih 30 in na še nadaljnih (vsaj) toliko :)!
Oseba jorp sporoča …