MAJSKI ROJSTNI DNEVI.......

.........se vrstijo iz dneva v dan. Ker je oranžna ljuba tudi moji prijateljici, bo tokrat prejela rojstnodnevno e-pošto, ki se lepo ujema z že prikazano ogrlico.
  
Za motive z  računalnikom sem se odločila zaradi sina, ki je s svojim timom zmagal na Imaga Cup Slovenija, s projektom, ki so ga poimenovali LAMA in sem seveda ponosna mama.
Trinajstica je pri nas srečna številka, zato sem jo uporabila za podlago miške.
Tudi pri gradnji telekomunikacijskega omrežja in vsemi projekti, ki si jih fantje zastavljajo v naši firmi ne gre brez računalnika, zato sem tudi možu čestitala po računalniško.
 
Rada imam da se dogaja, a po pravici povedano, sem si spet zastavila preveč, pa še svoje fante komaj dohajam.
Zdaj bom to izkoristila tudi za iskreno opravičilo, saj me sonček vabi v naravo in med moje gredice. Ko pa spet pride kakšen deževen dan, pa nadoknadim zamujeno, si skuham kavico in grem uživat k vašim ustvarjalnim lepotam.

Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Krasni računalniški voščilnici si ustvarila. Všeč mi je tako živahno oranžna varianta, kot bolj resna, moška. :-) Čestitke tvojemu fantu. Upravičeno si lahko ponosna mama!
Uživaj med svojimi gredicami. :-))
Oseba Martina sporoča …
Predivne su sve po redu. I ja ti zelim uzivanje u vrtu, jer mislim da nas sve mami van nakon duge hladne i tmurne zime.
Lp, Martina
Oseba Helena sporoča …
Vse tri so krasne, še posebej pa sta mi padli v oči obe moški. Praktični in elegantni. Dobro si zadela njihove interese. Sinu in njegovi ekipi pa iskreno čestitam!
Oseba Vladuška sporoča …
Kako si lepo pocrkljala svoje fante in še koga s temi krasnimi voščilnicami. Saj vem, da je zdaj zate čas, da ga večino preživiš zunaj in kar uživaj. Pa le glej da si ne boš preveč nakopala stvari, to povzroča samo stres.
Oseba Janja sporoča …
Izredno lepe so vse tri. Čestitke sinu in ekipi. Lp
Oseba suzana sporoča …
Res je vse pri tebi dodelano in v pravem stilu. Čas za sonček, zagotovo. Čas pač ustvarja pravico in postavlja vse stvari na svoje mesto. Zato tebe vleče v naravo in na sončka. Pobude mladih pa so vedno vredne toliko kot izkušnje starih. Zato se zahvali za izkušnje. Želim ti čim več sončni dni in razvajaj tudi sebe.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Čestitke sinu in ekipi. Voščilnice pa so dih jemajoče. sicer so barve "težke" ma tvoja idejna zasnova in izvedba sta jim dala simpatičnost in všečnost :)!
Oseba Mojca sporoča …
ooo tale z računalnikom je pa super ideja in lepo izdelana! lp