RELIEF IN WHITE; delavnica z Danom Cormierjem



 

Če je kdo natančen pri svojem delu,  je to pravgotovo Dan, kar je človeku jasno že ob pogledu na zgornjo sliko njegove ogrlice. Pravi perfekcionist.  Z delavnico smo pričele ob 12.00 uri, pa do konca, pa še malo čez, pa je ostalo  še nešteto kako-jev……….
Kljub temu, da izdelka nismo dokončale,  da me zdaj čaka še delanje luknjice, ( že to je prava umetnost, čisto po njegovo), potem pa brušenje in poliranje, je v tem izdelku toliko uporabnih tehnik, da sem v trenutku imela polno glavo idej. 
Vame je prišla želja, da si naredim celotno ogrlico, ampak če ne bom natančna, preprosto ne bom zadovoljna. Verjemite, vredno je svojega časa, pa če vam jo pokažem drugo leto.
Tole mi je pravi izziv, upam da mi uspe. Tu je ena izmed mojih perlic z izbočenimi pikicami, vse ostalo pa je še v surovi fazi, no eno sem še naredila, a ne vprašajte koliko napak vidim.......tako je to, če si celo popoldne ob natančnosti na kvadrat..............

 Njegov način dela in učenja me je presenetil in hkrati fasciniral.

Sem si pa tokrat sama privoščila en posladek.
 
Pa še nekaj o Danu, človek, ki že 20 let takole ustvarja, preprosto mora biti v arhivu, ki si ga vodim preko Metuljčice.

Lepo nočko.

Dan Cormier
Dan Cormier svetovno znan oblikovalec nakita iz polimernih mas prihaja iz Kanade. Danes kot profesionalni umetnik, učitelj, avtor in izumitelj poučuje in organizira delavnice po celem svetu. V polimerni glini išče nove izzive ter inovativne ideje, njegovi izdelki pa so rezultat natančnega oblikovanja. 

Začetki njegovega ustvarjanja segajo v 90-ta leta, več kot 20 let kasneje pa Dan še vedno ustvarja in raziskuje. Svoja dela, projekte in znanje deli tudi v knjigah in številnih mednarodnih revijah. Njegovo delo je del projekta polimerne kolekcije, v prvem muzeju polimernega ustvarjanja v ZDA.
S partnerico sta oblikovala svojo linijo orodji in pripomočkov pod imenom »The Cutting Edge«, v okviru katere sta leta 2011 izdala svojo prvo knjigo z naslovom »Relief Beyond Bellief: Silhouette Dieforming in Polymer Clay«.
Pri svojem poučevanju se osredotoča na tehniko oblikovanja in na možnosti, ki jih polimerna glina ponuja vsakemu oblikovalcu. Cilj njegovega dela je prikazati in udeležence delavnic naučiti nove tehnike, katere lahko nato uporabijo pri razvijanju svojih idej.
Več o njegovem delu na spletni strani: http://www.dancormier.ca 


Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Vem, da si na delavnici uživala sto na uro in odnesla z nje marsikaj novega (ne mislim samo na ustvarjalni material, ki si si ga privoščila :)), kar ti bo pomagalo pri tvojem ustvarjanju. Mislim, da boš ogrlico končala prej kot v enem letu :)
Svoja delčka, ki si ju predstavila, sta že zdaj krasna!
Oseba moi sporoča …
Lahko rečem le WOW in krasno, da si uživala na delavnici in super za vse porojene ideje in vse izdelke, ki bodo še nastali.
Oseba Hali sporoča …
uAUUU ČUDOVITO!
Oseba suzana sporoča …
Ja, čudovito. Ingmar Bergman je nekoč zapisal: " Prava umetnost je predvsem tista, ki v nas premakne kakšno čutečo struno, tista, ki nas razburi v najbolj intimnih čustvovanjih." Velike umetnine torej premorejo iz velike radosti. Me veseli, da si uživala pri takem mojstru.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Temu možakarju pa kapo dol...res je pravi mojster nakitkanja. Ojej, le zakaj je Maribor tako daleč...take delavnice pogrešam v Novem mestu. A bo še kaj, ker še nisem čisto poslinila moj notebook, malo prostora je še za slino, ki kaplja dol, ko občudujem te slike. čao
Oseba oldpunca sporoča …
Prekrasno. Prava simfonija v belem. Še sanja se mi ne o vseh teh brušenjih in poliranjih, ampak rezultat je sanjski. Verjamem, da bo čez leto tudi tvoja ogrlica vsaj tako lepa, če ne še lepša. :-)) Lep in uporaben bonbonček si privoščila sama sebi. :-)
Oseba Nella sporoča …
Res čudovit izdelek pravega mojstra, me je kar prijelo, da bi šla pacat s Fimo, samo kaj, ko lahko le sanjam, kako se to naredi :))) komaj čakam tvoj izdelek :) lp
Oseba Ne-Ja sporoča …
Hm... ko sem videla sliko nisem niti pomislila, da zna to biti ročno delo. Še večji WAW pa ko sem prebrala naprej in videla tvoji prvi dve "perli". Zagotovo boš končala prej, ker ti živček ne bo dal miru, pa še nove pripomočke imaš ;).