DELAVNICA Z EVO HAŠKOVO


Opis: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/13113_1021331247896845_70100090874693152_n.jpg?oh=9d427ae90ecd552e68db3f95b37afd29&oe=5586E6BB&__gda__=1433795445_8ce1d6b0e54a763d8d11c5c8a3cb37b7

Eva Haškova

Glede na odziv, sem bila samo ena izmed mnogih, ki so me navdušili obeski, ki jih vidite na zornji sliki.

Ker sem imela včeraj zvečer doma polno hišo,  še nisem uspela sneti posnetkov iz telefona, zato vam posredujem kar Art-ovo sliko. Vsekakor bom  še naredila takšne obeske in vam jih pokažem, saj so fenomenalni, tako kot mojstrica.  

Tole je bila tudi moja zadnja delavnica Kreativnega tedna in pravi posladek – tista pikica na i.

Ta teden je bil zame nekaj posebnega, izbrane delavnice pa zadetek v polno. Počutim se, kot da sem začela z zlaganjem kamenčkov, zdaj bi pa lahko že gore primikala. Za vse te prelepe ustvarjalne občutke se moram v prvi vrsti zahvaliti Mihaeli,  Primožu in vsem Art-ovcem. En velik poklon.

Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Sem prav vesela zate, da se imaš tako fino
lp Tamara
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Ojej, že spet nekaj lepega. Tudi jaz sem vesela zate ampak foušarija ....ne morem pomagat, pa kar vre iz mene. čao
Oseba Helena sporoča …
Ko sem v živo videla Evin nakit, mi je bilo kar fajn žal, da se nisem prijavila na njeno delavnico.
No, tudi pri Polini je bilo zanimivo in poučno :)
Komaj čakam, da vidim tvoj fantastični obesek.
Oseba Janja sporoča …
Krasne delavnice si obiskala. Lp
Oseba oldpunca sporoča …
Za teboj je res prekrasen teden. :-) Prav vesela sem zate in že komaj čakam mojstrovin, ki bodo nastale s pridobljenimi novimi znanji. :-))
Oseba Ne-Ja sporoča …
Važno, da si uživala in nam naredila skomine. Komaj čakam kaj nam boš pokazala :)
Oseba moi sporoča …
Obeski so res čudoviti in super, da ste vsi uživali.