TEMA MESECA NOVEMBRA - PRIJATELJSTVO

Evo mene, spet doma, malce sem se potepala.

Seveda sem takoj, ko sem utegnila pokukala na bloge ustvarjalk in uživala ob čudovitih mojstrovinah.

V mesecu novembru bom govorila o prijateljstvu in tudi to druženje je ustvarjalno prijateljstvo, pa čeprav nekatere še sploh nisem videla, preprosto čutim, da so ene fejst punce in dobre  prijateljice.

Med prazniki sem predala rojstnodnevno dekoracijo prijateljici, za katero sem ustvarjala s posebno noto pridiha prijateljstva.

Naredila sem škatlico presenečenja za goste.
Kaj je v njej bom povedala v eni izmed naslednjih objav.

Seveda nisem šla mimo rozetk, letos jih imam še kar nekaj v načrtu.



Venčku sem dodala malce svečanosti  z zlato in morda pride prav še za decemberske praznične dni.


Lanternice sem malce okranjcljala in priredila načrt.



Oranžna prav pristoji dnevnemu prostoru, zato sem dekoracijo preizkusila kar doma in si ob njej privoščila kavico.




Me prav zanima, kako je sestrična  spravila pod streho »fešto«, v katero je vložila ogromno ustvarjalnih uric. Sigurno bo kaj objavila v naslednjih dneh,  glede na videno in slišano, bi ji dala kar naziv inovatorke organiziranja zabav.
 Celi mesec se nama je dogajalo in ideje so šibale sem in tja od ene do druge in tako sva prijateljsko rozetkale in dekorirale . Pravi najin jaz tebi-ti meni.















Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Koliko rozetk in na koliko različnih načinov uporabljenih.
Krasni izdelki, moram še enkrat skozi objavo.
tema meseca je pa zelo lepa
imej lep mesec
Tamara
Oseba Helena sporoča …
Čudovita tema meseca!
V teh izdelkih pa je veliko dela, časa, potrpežljivosti ... Ampak se je splačalo, saj je enkratno in prava paša za oči.
Oseba Janja sporoča …
Vauuu kako lepo si vse pripravila. Tvoje rozetke so čudovite. Krasna tema meseca. Lp
Oseba Vladuška sporoča …
wow, kako bogato in krasno si stopila v novi mesec in mu nadela krasno tematiko. Zdaj, ko smo se zaceli vec zadrzevat v notranjosti, je tudi odlicen cas, da si vzamemo vec casa tudi za druzenje. Vse kar si naredila je cudovito in verjamem, da je bila tvoja kavica se posebej slastna.
Oseba Simko sporoča …
Tema meseca je prav posebna in res je lepo ustvarjati za prijatelje/ice! Lepo, toplo barvo si izbrala za tokratne papirnate kreacije! Se pa sttrinjam s teboj... med ustvarjanjem si je potrebno tudi vzeti čas za dobro kavico... :).
Pozdravček,
Simona
Oseba suzana sporoča …
Resnično še enkrat HVALA za tole čudovito okrasitev, kako bo izgledalo pošljem slikico. Pravi so tisti prijatelji, ki znajo biti svojim prijateljem čist zrak, samota, kruh in zdravilo. In ti si zagotvo bila sedaj moje zdravilo, saj mi še vedno srček poigrava ob lepih izdelkih, komaj čakam praznovanje. Čudovita si, res ti ni nadomestila.
Oseba Klara sporoča …
Abraham Lincoln je rekel: "Če je prijateljstvo vaša šibka točka, potem ste najmočnejši človek na svetu. " Zelo mi je všeč tema tega meseca. Te čudovite izdelke z rozetkami si tako enkratno naredila...se vidi, da so narejena iz srca...iz srca za srce tvoje prijateljice. Verjamem, da ti je hvaležna in lahko je ponosna, da te ima za prijateljico. Krasno! :)
Oseba oldpunca sporoča …
Te tvoje rozetke so res prekrasne. Všeč mi je tudi tvoja tema meseca. Lepo je imeti prijatelje in lepo jih je osrečevati :-) Super punca si!
Oseba moi sporoča …
Krasno temo meseca si si izbrala in nastale so čudovite rozetke. Lepo si si tudi okrasila dom, si kar predstavljam kako prijetno je pri vas sedaj piti kavo.
Oseba Tina sporoča …
Krasna tema meseca! In čudoviti izdelki so nastali pod tvojimi spretnimi prsti.
Oseba Mojca sporoča …
Oh kako lep venček iz rozetk, ki jih sama res obožujem! pa barve so prekrasne. lp