TEMA MESCA OKTOBRA - DARILA

Vas je že kdaj kakšna zadevica tako navdušila, da ste šele potem opazili, da nekaj "ne štima". Včasih se je prav prijetno nasmejati samemu sebi in zato sem se odločila objaviti svoj "kiks".
Pri Mihaeli  sem kupila izrez Vse najboljše, ki je resnično uporaben.

V vnemi septemberske teme sem iskala kakšno gobarsko idejo in jo seveda tudi našla.
Prijazni  prodajalci v mariborskem Artu se vedno potrudijo ugoditi stranki, kar meni osebno veliko pomeni.
Seveda sem našla tudi izrez listkov in začela z ustvarjanjem voščilnice, ki jo bom podarila svakinji, vneti gobarki, ki me dobro pozna in  mi vsekakor  nebi zamerila, da sem  "vse najboljše" prilepila nad mušnico, kar bi kdo lahko razumel kot:
Vse najboljše, zadnjič.............ups........... pa smo pri kiksu, z namenom, da se malce pošalim in še vas malce nasmejim.
Ampak štampiljka je ravno dovolj velika in ne premala, v svoji domišljiji sem tole gobico preimenovala v vse kaj drugega kot mušnico,  nisem barvala s tisto živo rdečo mušnično barvo....pikice so malo manj bele.........sicer pa, navsezadnje pa lahko zadevico rešim s servietno tehniko in prilepim jurčka.
Vsekakor sem zadovoljna z nakupom in se še javim s kakšnim jesenskim kiksom.
V oktobru pa bom govorila o darilih in če mi uspe, vam pokažem kaj bom svakinji priložila k voščilnici.
Lepo nedeljo.
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Komentarji

Oseba Mojca sporoča …
Hehe, sama tega tvojega kiksa soloh ne bi opazila. Meni se zdi tvoja voščilnica prečudovita in svainja je bo sigurno vesela. lp
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Včasih kak kiks naredi voščilnice še bolj zanimive in lepe, jaz ga tudi nisem opazila-voščilnica pa je čudovita
lp Tamara
Oseba Helena sporoča …
Ah, tisti kiks ti že ne bo zamerila :)
Čudovita, polna in bogata voščilnica v toplih jesenskih barvah.
Oseba Janja sporoča …
Sploh ne bi opazila :)). Krasno si jo sestavila. Lp
Oseba Vladuška sporoča …
Tole je tako bogat izdelek, kot je bogata jesen. Krasno si ustvarjala. In mislim, da tvoj kiks sploh ni kiks :) Kolikor vem v nemskih dezelah musnica pomeni sreco in jo velikokrat dajejo na cestitke in druge proizvode. Imenujejo jo tudi glückspil :)
Oseba Vladuška sporoča …
popravljam, pravilno je glückspilz, z se mi je pobrisal zgoraj :)
Oseba Klara sporoča …
Se popolnoma strinjam z Vladko. Krasna jesenska, zelo bogata čestitka...in ko si omenila kiks ga sploh nisem našla... :))
Oseba Metuljčica sporoča …
Hvala dekleta, za lepe komentarje, vedno sem jih vesela, Vladka tebi pa še posebej hvala, seveda imaš prav, torej celo nevede delim srečo............Bodite dobro v tej lepi jeseni. Danes sem ravno nabrala podobne listke, kot so v ozadju in jih dala sušit v debelo knjigo, pa bo spet nova dekoracija....
Oseba Simko sporoča …
Prečudovita voščilnica, Metuljčica! Te tvoje mušnice krasno pašejo na tole jesensko voščilnico! Sama sploh ne bi pomislila, da so mušnice kiks, razen, če bi mi izročil takšno voščilnico kdo, ki mi je najraši sploh ne bi podaril....Hehehe
Pozdravček,
Simona
Oseba Biljana sporoča …
Zelo bogata kot jesen, čudovita je!
Oseba Danica sporoča …
hahaha tudi jaz ne bi opazila kiksa, če ne bi ti sama opozorila naj :)
Sicer pa si naredila čudovito voščilnico.
Lp Danica