Božično novoletno vzdušje

Dnevi letijo in bežijo in že smo čez polovico decembra. V tem času se nas prej ali slej dotakne posebno praznično vzdušje.
Vesela sem, da nadaljujem doma privzgojeno tradicijo, saj si z družino večkrat zaželimo druženja v prijetni toplini doma,  seveda zelo radi tudi kaj dobreba pojemo in popijemo.
Vsako leto uživam v vlogi gostiteljice, okrasim stanovanje, se potrudim s prazničnim pogrinjkom in sestavim meni.


Letošnji meni je nastal v barvah in temi letošnje celotne dekoracije,  z izrezi iz spletne trgovinice Mavelu, ki sem jih 3d-jala na servietno tehniko. Uporabila sem še pokajoče barve, s katerimi smo letos z nečakinjami barvale lesene ptičje hišice, ki jih pokažem v naslednji objavi,  napis pa je iz seta misli in lepo dopolni motiv.

Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čudovito, sploh ptička mi je všeč, pa barve-super je.
Pozdravček Tamara
Oseba Helena sporoča …
Lepo razvajaš svoje drage :) Prav je tako. Tale praznični meni je enkraten!
Oseba Andreja sporoča …
Čudovit praznični meni in tudi meni je to praznično druženje zelo drago :-))
Oseba Vladuška sporoča …
Krasna si, da vse tako lepo pripraviš in ustvariš pravo božično-novoletno vzdušje.
Oseba Mojca sporoča …
tudi mene vlečejo podobne barve kot tebe, res lepa čestitka. lp
Oseba Marina sporoča …
O ne dvomim, da je tvoje stanovanje čudovito okrašeno=) In po meniju in voščilnici sodeč mmmmmmm bo tudi večerja slastna=) Mjami=) Želim ti, da ti večerja in celotno srečanje super uspe in da se boste imeli res čarobno (pst... v kar pa ne dvomim=))

Pozdravček,