EVO MENE.....

......., prvi del dopusta je za menoj.
Najlepši dopust je pri meni kombinacija kraja ki ti ustreza, dobre družbe, nepozabnih doživetij in posebnih občutkov, ki so se me tokrat dotaknili na čisto svojstven način.
Rada imam naravo. V tem zelenju, odprtem in širnem področju se izgubi utrujenost in ko se na obzorju zarišejo gore, se mi začnejo polniti akumulatorji. Glava si je vzela dopust.  Nekatere stvari je bilo potrebno ponoviti, osvežiti…se očistiti,
zapluti,
se zamisliti,

odmisliti,

,
opazovati, zasanjati in se spočiti.

In kaj nas čaka po dopustu;  med drugim seveda  en velik kup perila, ki moje fante, z našim mačkonom vred niti malo ne gane…..(šala mala), da še vas malce nasmejem, kajti smeh je pol zdravja, pravijo.

P.s.: Ko tole polikam in spet pridem na »zeleno vejo«, pa komaj čakam, da pokukam na bloge, no po pravici povedano sem že malce in zasledila dve čudoviti novici, Vlatkin in Marinin projekt. Bravo! Tako zelo sem vesela za vaju, ki si upata in zmoreta, zato je uspeh zagotovljen, o tem sem prepričana!

Komentarji

Oseba moi sporoča …
Krasno, da si si takole napolnila baterije. nič čudnega v tako lepem okolju in voda tako pomirja in te očisti.
Kupi perila pa mene še čakajo, potem pa se tudi sama lotim ustvarjanja.
Oseba moi sporoča …
Krasno, da si si takole napolnila baterije. nič čudnega v tako lepem okolju in voda tako pomirja in te očisti.
Kupi perila pa mene še čakajo, potem pa se tudi sama lotim ustvarjanja.
Oseba Helena sporoča …
Po fotografijah sodeč, je bil prvi del dopusta enkraten in takšen, ko si napolniš akumulatorje :)
Očitno so tudi doma imeli dopust.
Oseba Vladuška sporoča …
V takem okolju si človek lahko resnično popolnoma spočije in nabere energije, ki jo bo potreboval v zimskem času. Ti le v miru uredi vse z perilom, potem pa veselo na ustvarjanje :)
Oseba Janja sporoča …
Kako lepe fotke. To je pravljica, ki jo je bilo vredno zajeti s polnimi pljuči. Lp