POLETNO KROŽENJE

Dobra ideja deklet v  Izdelovalnici malih umetnin, me je pritegnila k poletnemu swapu. Nisem rada prva, sploh ne v središču pozornosti, najbolje funkcioniram v zlati sredini, a tokrat sem imela kot prva privilegij, saj sem lahko izbirala med vsemi čudovitimi kosi, ki so jih pripravile Katarina, Kitty, Renata in Roberta.  Rada imam poletno modrino, ribe, školjke, sonce..... 
Danes zjutraj sem prebrala intervju, ki sem ga bila zelo vesela. Med vrsticami zapisanega sem prebrala tudi o fotografiranju, kar me je vspodrbudlo, da sem se malce poigrala s fotografijami svojega poletnega nakita.  



Več o swapu si lahko ogledate tule.
Lepo poletje želim.

Komentarji

Oseba helena sporoča …
A ne, kako nam kakšna vzpodbuda da krila? Čudovit je tale tvoj nakit in zelo si se potrudila s fotografiranjem.
Oseba moi sporoča …
A ne, da je to s fotografiranjem nalezljivo ;) Krasen nakit si izdelala iz prejetih kosov in tudi tvoji kosi so krasni. Me zanima kako jih bo uporabila prejemnica.
Ta morski nakit pa te kar popelje na morje ;)
Oseba Vladuška sporoča …
Tvoj nakit je res tako bogat in me zelo veseli, da te je intervju še dodatno spodbudil k fotografiranju :)) Čisto drugače takole zgleda in izdelek vsekakor pride še toliko bolj do izraza.
Oseba Helena sporoča …
Uživaj v poletju in poletnem nakitu. Čudovit je!
Oseba Janja sporoča …
Lepo morsko objavo si pripravila in pri slikanju si se res potrudila. Lp
Oseba Karmen sporoča …
Prekrasen nakit!